S-K-A-M

Jaha, då har sista säsongen av Skam börjat. Det blir inga fler & kanske är det bra att sluta på topp. Denna säsong handlar om Sana, den muslimska tjejen. Det ska bli så intressant att se hennes sida & se hur hon tänker. Denna coola tjej.
Igår satte jag mig bänkad framför tvn kl.22.00 för att se "All-in, super hästen!" men det sändes kl.20.00. Snopet. Istället hittade jag SKAM då, så någon mening var det med det.
Spännande.
Igår vaccinerades Lexza oxå. Så nu tar hon det chill tre dagar sen är det hoppträning på söndag igen för bästa Klara. Ska bli så kul.
Jag planerar att tävla i Skurup fredagen den 5 Maj & då hittade jag en tävling med 2 faser i både 80cm & 90cm-klasserna. Så spännande. I proppen står det tillochmed att 90-klassen är regional. Dom brukar vara lokala annars.  Det betyder att den är tekniskt svårare än vanligt, tror jag. Men jag tror bara de skrivit fel, för tror inte det får vara regionalt på 90cm.
Ha det fint!
 

Kommentera här: